راهنما نصب چراغ – محصولات روشنایی نیسانور

راهنما نصب چراغ

محصولات روشنایی نیسانور

ویدئو نحوه نصب چراغ خطی بدون لبه توکار

ویدئو نحوه نصب چراغ مگنتی – پروفیل توکار

ویدئو نصب چراغ مگنتی دارک لایت

راهنما نصب چراغ

چرا نصب چراغ های مدرن نیاز به توجه ویژه دارد…

امروزه با تحول تولید انواع چراغ های روشنایی مدرن در ایران، طراحی نورپردازی مدرن نیز به شکل متفاوتی مورد توجه معماران و مدیران انواع پروژه های ساختمانی، از بازسازی یک واحد مسکونی گرفته تا نورپردازی پروژه های بزرگ تجاری، قرار گرفته است. بنحوی که کمتر پروژه ای را می توان یافت که در تمام یا بخشی از آن طراحی نورپردازی آن از محصولات روشنایی مدرن مانند چراغ خطی – لاین لایت –  ، چراغ مگنتی – مولتی ترک – ، چراغ آویز و … استفاده نشده باشد.

اما یکی از چالش های استفاده از نورپردازی مدرن نحوه اجرای صحیح این محصولات روشنایی در سقف ها با توجه به وجود آشنایی کمتر مهندسان و عوامل اجرایی پروژه های ساختمانی با آنهاست. از طرفی لزوم کسب دانش پایه درباره مفاهیم نورپردازی مدرن در کنار یک کیفیت اجرای مناسب می تواند سایر ارزش های معماری پروژه را نیز به نحو متفاوتی نمایان سازد.

به همین سبب ما در نیسا لایت بر آن شدیم با تولید ویدئو های راهنما نصب چراغ های برای علاقه مندان به نورپردازی مگنتی جهت آشنایی با طریقه نصب چراغ مگنتی و نورخطی توکار و … خود کمکی هر چند کوچک در جهت ارتقا کیفیت اجرای این محصولات روشنایی در پروژه های مختلف ساختمانی داشته باشیم.

راهنما نصب چراغ