نور خطی بدون لبه چیست؟

چراغ خطی یا لاین لایت از نظر روش نصب انواع مختلفی دارد که از آن جمله می‌توان به روش‌های نصب چراغ توکار، روکار، و آویز معلق اشاره کرد. یکی از ترندهای نورپردازی مدرن که امروزه با اقبال روزافزونی مواجه شده است نصب نور خطی بدون لبه در انواع سقف های کاذب است. در این نوشته به معرفی چراغ خطی توکار بدون لبه می پردازیم.

 نور خطی بدون لبه …

نور تریملس خطی یک اتصال از پیش طراحی شده است که پروفیل ریل توکار، منبع تغذیه و ماژول های LED چراغ در پشت فیکسچر آن پنهان شده و روی آن رنگ آمیزی می شود و فقط زیبایی نور را نمایان می کند. نورپردازی خطی بدون لبه، -Trim less linear light- انتخاب معمارانی است که به دنبال یک طرح مینیمال هستند و همچنین کسانی است که می خواهند یک تصور کلی از یکپارچگی و کیفیت را بدون هیچ گونه زوائد اضافی روی سقف یا دیوار خود ایجاد کنند.

چراغ خطی بدون لبه

نور خطی بدون لبه

نور خطی توکار تریم لس از یک سو، به عنوان یک طرح غیر تزئینی، جلوه ای زیباتر و بدون درز را برای ما به ارمغان می آورد. از سوی دیگر، بعلت عمق کم پروفیل نصب توکار، روش نصب بدون لبه نورخطی سقف این مزیت را دارد که میزان برش ایجاد شده در سازه های زیر ساخت سقف کاذب را کاهش می‌دهد و در زمانی که نیاز برای تعمیر و نگهداری ایجاد گردد نیز می توان این کار بدون بروز کمترین آسیب به سقف امکان پذیر خواهد ساخت.

طراحی ویژه این چراغ ها بنحوی است که پس از نصب پروفیل آنها، برروی آن اندود کاری و رنگ آمیزی انجام شده و از بروز ترک های حرارتی طولی در کنار لبه های چراغ جلوگیری بعمل می آید.

نور خطی بدون لبه

ویدئو روش نصب نور خطی بدون لبه نیسا لایت

دراین لینک می توانید روش نصب نور خطی بدون لبه توکار شرکت نیسا لایت را مشاهده فرمایید.