راهنمای نورپردازی مدرن

طراحی نورپردازی بر اساس نیازها و برآورد بودجه پروژه شما …

هر پروژه طراحی نورپردازی نیاز یه یک برنامه ریزی منحصربفرد دارد. چه با یک پروژه جهت ارتقا طراحی روشنایی موجود رویرو بوده و یا می خواهید یک سیستم روشنایی در پروژه تان را از ابتدا توسعه دهید ، مهم است که با یک مهندس راهنمای نور پردازی و یک شرکت تولیید کننده چراغ های مدرن که توانایی مدریت پروژه شما را داشته باشد همکاری کنید. بکارگیری این افراد متخصص علاوه بر حصول اطمینان به منظور داشتن محصول نهایی با کیفیت، از تاخیر در جدول زمانی و افزایش بودجه پروژه شما جلوگیری به عمل می آورد.

روش طراحی راهنمای نورپردازی مدرن:

بطور کلی می توان یک فرآیند پروژه روشنایی کارآمد را طی چهار مرحله ای به انجام رساند تا اطمینان حاصل نمود که سیستم نورپردازی ساختمان اعم از سیستم لاین نوری یا چراغ آویز دایره ای یا سیستم چراغ مگنتی شما به بهترین نحو طراحی، اجرا و تحویل داده شود.

مرحله 1: کشف پروژه روشنایی

هر پروژه نورپردازی با بررسی کامل اهداف پروژه روشنایی شما آغاز می شود. شما با یک مهندس پروژه کار می کنید که الزامات مختلفی را ارزیابی می کند، از جمله:

  1. نیازهای برنامه و زمان بندی پروژه
  2. محدودیت های طراحی موجود در محل نصب چراغ ها
  3. محدودیت های الکتریکی مانند محدودیت های ولتاژ، جریان و/یا توان
  4. الزامات نوری مانند رنگ، شدت و یکنواختی
  5. اجزای خاص یا موارد محدود شده برای محصول نهایی مانند انواع چراغ خطی ، چراغ پنل 60در60 و …

مرحله 2: طراحی راهنمای نور

بر اساس نیاز شما، مهندس پروژه یک طراحی راهنمای نور سفارشی ایجاد می کند یا راه حل روشنایی موجود را بهبود می بخشد. شما می توانید بررسی های نهایی و بازخورد های این بررسی ها را به مهندسین طراح روشنایی پروژه خود ارائه دهید تا مطمئن شوید که طرح نهایی با اهداف شما همسو است.

نورپردازی مدرن

مرحله 3: نمونه سازی

به درخواست شما، مهندس طراحی پروژه می تواند نمونه های اولیه را با استفاده از متریال موجود در محل پروژه را ساخته و به شما نمایش دهد . نمونه اولیه این امکان را فراهم می سازد که قبل از اینکه طراحی به سمت تولید  و مونتاژ نهایی حرکت کند، عملکرد روشنایی را کمی ارزیابی کرده و تجزیه و تحلیل نهایی خود را به مشاوران خود ارائه دهید. نمونه سازی در یک پروژه یکی از مهمترین قسمت برای داشتن یک طراحی نورپردازی عالی است.

در این مرحله، طراح نورپردازی همچنین راه حل ‌هایی را برای تنظیم میزان نور شما و بهینه سازی اجزا و هزینه‌ها بدون به خطر انداختن عملکرد نهایی، بررسی و توصیه می‌کند. در نهایت، شما و تیمتان تصمیم نهایی را خواهید گرفت.

مرحله 4: تولید و نصب چراغ ها

پس از تایید طراحی، قیمت و نمونه های اولیه، مهندسین پروژه شما به سمت تولید انبوه چراغ های روشنایی پروژه تان حرکت می کنند. طراحی الگوی نوری، تولید چراغ های طبق طرح تایید شده، بسته‌بندی تولیدات و نصب چراغ ها همگی بخشی از این مرحله در فرآیند طراحی و اجرای نورپردازی شما است.

در طول کل این فرآیند، مهندسین مشاور نورپردازی پروژه به طور مکرر با شما در ارتباط خواهند بود، تا با رسیدن به یک همکاری مشترک، این اطمینان حاصل شود که هیچ غافلگیری غیرمنتظره ای در پایان پروژه وجود نخواهد داشت.

در پایان ذکر این نکته ضروریست که با توجه به تمامی مراحلی که در بالا گفته شده بهتر است چراغ های خود را از برندی تهیه نمایید که پروسه طراحی و تولید چراغ ها رو تواما انجام دهد. تا با خریداری از تولید کنندگان معتبر دست اول و حذف واسطه ها علاوه بر برخورداری از بهترین قیمت خرید چراغ ها بتوانید بالاترین زمان گارانتی محصولات را نیز دریافت نمایید.

نیسا لایت با سابقه طراحی و تولید انواع چراغ های مدرن ساختمانی امروزه طیف گسترده از چراغ ها را به مشتریان خود ارائه می کند. شرکت ما اولین تولید کننده چراغ مگنتی و چراغ دایره ای بدنه آلومینیومی سری ECHOO و RINGO با 5 سال گارانتی در ایران بوده و آماده خدمت رسانی به شما خریداران محترم می باشد.

چراغ آویز دایره ای